مکانیزم جذب پول و کارفرما ویژه معماران
نوشته شده توسط : زپو

 مکانیزم جذب پول و کارفرما ویژه معماران


من یک معمار هستم!

چند سال پیش زمانی که رشته معماری را به عنوان یک انتخاب تصادفی برای ادامه تحصیل انتخاب کردم، فرصت های کاری بی شماری را در مسیر کاری خودم می دیدم!

 

شغلی با سطح اجتماعی و درآمدی بالا!

 

مدتی بعد فهمیدم که این رویای شیرین ( رویاپردازی همیشه هم بد نیست) فقط می تواند یک رویا باشد! اگر برنامه مناسب و هدفمند برای جذب پروژه ها و کارفرما نداشته باشیم!

 

معمار ها با وجود اینکه افراد خلاق و سخت کوشی هستند، از مهارت های بازاریابی و کسب درآمد آگاهی چندانی ندارند...

آیا تنها تصور اینکه کار خوب خود تبلیغ است، کافی است؟؟؟ و چرا این تصور در میان معماران وجود دارد؟

بسیاری از دغدغه های من به عنوان یک معمار و مدرس یک مسئله مشترک است. بنابراین تصمیم گرفتم یافته ها و تحقیقاتم در مسیر پولسازی معماری را در اختیار شما نیز قرار دهم.

اطمینان دارم که این محصول راهگشای مشکلات حرفه ای معماران بویژه کسب درآمد پایدار از معماری خواهد بود.


بیشتر مطالب این کتابچه در هیچ دوره معماری و هیچ دانشگاهی به معماران تدریس نمیشود... در هیچ دوره آکادمیکی در مدارس معماری در زمینه نحوه جذب کارفرما یا بازاریابی صحبت نشده است!

بنابراین

این کتابچه همراه با ویدیوی آموزشی موجود در فایل ، قطعا نگرش شما به مسیر شغلی خودتان را تغییر خواهد داد...

 


خرید و دانلود  مکانیزم جذب پول و کارفرما ویژه معماران






:: برچسب‌ها: معماری , بازاریابی , کارفرما , پول , جذب کارفرما , پروژه بیشتر , بازاریابی معماری , جذب پول , ثروت , شهرسازی , آموزش معماری , اسکیس , راندو , شیت بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: